miercuri, 4 septembrie 2013

CU SUFLET DE FEMEIE

Eu sunt ceea ce sunt , o femeie. ! Nimic mai mult , o femeie cu bune si cu rele , care are clipe de fericire, clipe de tristete , clipe de durere , clipe cand imi vine sa strig de fericire si sa plang de durere .O femeie in care sunt inglobate calitati specifice unei femei, calm, tandrete, modestie , bunatate , blandete in glas, finete in comportament , hotarare in actiuni cand e cazul si asprime la fel cu cei care nu merita . Sunt o raza de soare in vietile celor care ma iubesc si ma apreciaza , iar pentru asta sunt foarte mandra ca sunt asa cum sunt , un suflet curat , care incearca din rasputeri sa nu se lase manjita de rautati si invidie . Sunt ceea ce zicea o prietena de-a mea , iubire in stare pura......Eu, vorba ei, eman iubire prin toti porii .Si da , asa sunt eu: eman iubire prin toti porii atunci cand iubesc si sunt iubita , iar datorita unor oameni minunati pe care i-am intalnit de-a lungul timpului si aici imi permit sa o mentionez pe Tania , pe Irina , niste persoane superbe de-a dreptul care m-au ajutat chiar daca nu ma cunosc personal sa ma ridic atunci cand nu ma mai credeam in stare , care au zis " poti" cand mintea mea zicea " nu poti" ,  m-am reinventat si am invatat sa imi redeschid inima si sufletul catre lume si catre viata, catre iubire .Pentru ca in devinitiv , asta sunt, Iubire, frumusete , bunatate , blandete , intrun cuvant FEMEIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu