marți, 28 ianuarie 2014

Un inceput...........

Ajungi intrun moment al vietii sa iti doresti un nou inceput ,un inceput de cariera, altceva de ceea ce ai avut pana  atunci, un nou inceput in iubire, alaturi de un om nou, o casa noua , un oras nou.Si faci totul pentru a le obtine. Cauti job in alt oras, chirie , iubit.Si asa ai iesit din zona de confort pe care ai avut-o pana atunci, cand erai langa oameni pe care ii stii de o viata , orasul tau, locurile tale unde iti bei dimineata cafeaua si servesti micul dejun .
Recunosc , imi doresc acest nou inceput din toate punctele de vedere si il voi obtine .Am nevoie sa plec pe un nou drum , oras nou, oameni noi.Am nevoie sa las deoparte tot ce mi-a facut rau in ultimii ani,oameni care m -au ranit , locuri care imi aduc aminte prea mult, mult prea mult decat poate suporta inima si sufletul meu de acei oameni. .PLEC ,spre un nou drum , eu cu mine ,spre o viata noua si las in urma trecutul si oamenii din trecut .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu