miercuri, 15 mai 2013

Sa fim fericiti mereu

Azi m-am trezit cu zambetul pe buze . Nu mi s-a mai intamplat de mult si nici nu credeam la cat am fost de obosita  aseara.Dar am vazut printre jaluzele lumina soarelui , m-am dat jos din pat , am iesit din camera iar pe hol m-a izbit lumina puternica a soarelui .Am iesit pe balcon si am lasat soarele sa ma iubeasca cum imi place mie sa zic . Si am zambit ,gandindu-ma ce minuni se pot intampla . Pentru ca dupa vremea de ieri, azi straluceste soarele cu toata puterea lui. Azi propun sa alegem fericirea, sa alegem bucuria , sa alegem sa zambim , indiferent de ce zi ni se arata . Sa zambim tuturor , sa cantam in gand daca asa simtim .Pentru ca asta am invatat de curand, mereu sa fac ce simt .....Fara sa ne gandim cui ii convine sau cui nu... Sa fim fericiti la gandul ca e o noua zi in care ni se pot intampla minuni.Eu asta mi-am propus, sa rad azi, sa fiu fericita in drum spre serviciu , sa zambesc copiilor , care mi-au zis cu toata sinceritatea nevinovata ca nu le place sa ma vada suparata , ca nu sunt frumoasa cand sunt nervoasa sau suparata . Imi zic mereu ca mie imi sta cel mai bine zambind . Cateodata sinceritatea unor copii te surprinde .

Ieri am intalnit un copil superb , o fetita de 5 ani, bucalata cu niste ochi albastri mari care m-au privit tot drumul cu o curiozitate .....mi-a admirat colierul de la gat , tot drumul mi-a zambit ,mi-a zis vrute si nevrute iar eu am intrat la cei 28 de ani ai mei in jocul unui copil .....Si m-am simtit si eu copil cu toate ca poate am parut  caraghioasa pentru ceilalti....Dar mi-a placut , m-a umplut cu energie pozitiva toata discutia, toate rasetele fetitei care este intreadevar o printesa .....Asa ca sa invatam sa radem , sa vedem frumusetea in toate si in tot, sa fim fericiti mereu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu