joi, 2 mai 2013

Sufletul pereche

Azi ,am stat sa meditez vorba vine si  m-am gandit la un lucru...intrebare intrebatoare:) Exista suflete pereche? Eu cred ca da ..Cred cu ardoare ca exista doi oameni care trebuie sa se intalneasca , sa fie impreuna ,la bine si la rau , vorba juramantului ,sa se iubeasca , sa se respecte ....Sa se intalneasca dincolo de timp si spatiu , dincolo de anii care trec sau nu pe langa ei ...Totul se intampla cu un motiv, cu un scop , atunci cand trebuie si cum trebuie . Daca am inteles un lucru in incercarea mea de a ma descoperi ca om, ca femeie, e acesta: Totul in viata se intampla cand trebuie , nimic din ceea ce ti se intampla in viata nu e intamplator , oportunitatile sau oamenii pe care ii intalnesti te invata ceva ...Asa e si cu sufletul pereche...Exista , chiar daca poate nu l-ai intalnit, asteapta intrun colt sa fie descoperit ,sa fie vazut , sa fie recunoscut ..De ce zic sa fie recunoscut? Pentru ca , in agitatia vietii noastre , trecem pe langa oameni fara sa ne uitam la ei , fara sa -i simtim ,fara sa le zambim .Cred ca doua suflete pereche se recunosc atunci cand trebuie ,atunci cand ceva din inauntrul lor striga : Aici sunt, priveste-ma ....Cu sufletul tau pereche, povestea ti se va potrivi manusa ...Am intalnit barbati cu care in naivitatea celor 20 si de ani , credeam ca ma potrivesc mai mult sau mai putin  doar pentru ca aveam ce povesti ,ne simteam bine unul in compania celuilalt si cam atat. Sufletul pereche inseamna ceva mult mai mult .Inseamna rabdare, inseamna iubire , inseamna comunicare din priviri , inseamna sa simti doar privindu-l ca te iubeste ..Pentru mine inseamna alinare , starea aceea de bine pe care doar un barbat care te iubeste cu adevarat poate sa te faca sa o simti , inseamna fericirea maxima ,inseamna dimineti pline de imbratisari , de zambete si de vorbe pline de caldura .Un om cu care povestea mi se va potrivi manusa ! Fara sa ma mai straduiesc sa fiu asa cum si-ar dori el sa fiu, ci asa cum sunt eu cu adevarat: blanda , tandra, copila uneori , rabdatoare , incapatanata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu