marți, 17 septembrie 2013

Dragostea asteapta

        Dragostea ma asteapta.Nu stiu unde in lume , nu stiu cine e, nu stiu cum se imbraca, nu ii cunosc caracterul, pot doar sa mi-l imaginez, dar stiu ca ma asteapta .Abia astept !In dragoste nu e loc de orgolii, egoism, nu-si are rostul sa murdaresti un sentiment atat de nobil, de minunat .Poate nu vei fi iubit la fel de profund, nu e nimic, tu iubeste simplu, pur, neconditionat.Candva , cineva te va rasplati iar iubirea iti va fi pretuita .E cel mai frumos sentiment sa iubesti si sa vezi ca iubirea ti se intoarce inapoi.
        Am fost ranita si cu siguranta am ranit. De ce....pentru ca sunt om ,pentru ca si eu gresesc ,nu sunt perfecta ,insa mi-am asumat greselile cu maturitate , poate pentru ca imi place sa fiu imperfecta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu