joi, 2 mai 2013

Placerile mele cele de toate zilele

Imi ..place sa .....


  • Citesc  carti bune .....De regula ori carti de dezvoltare personala, ori istorice ,romane de dragoste , carti din care sa invat ceva 
  • Sa mananc ciocolata...De toate felurile ,cu toate ca stiu ca nu e bine exagerat ...o placere nevinovata 
  • ma plimb ....Sa simt aerul proaspat al padurii, miros de brad, miros de proaspat ...mirosul de iarba proaspat cosita ma duce intotdeauna cu gandul la gradina bunicilor .....
  • Fiu incojurata de oameni de la care pot invata ceva ....cum sa fiu mai generoasa poate , sau cum unii oameni te pot dezamagi si rani fara ca tu sa te astepti la asta 
  • beau martini alb cu gheata ....fara masline.....e o placere pe care nu mi-o refuz din cand in cand 
  • Fiu cateodata ,de regula o data pe saptamana , doar eu cu mine ....in agitatia saptamanii , nu am cand ....dar o data ,de doua ori pe saptamana , e o adevarata relaxare ...o baie cu spuma , un gel de dus pe care de multe ori imi vine sa -l mananc ,lapte de corp hidratant , masti si restul lucrurilor....pentru corpul si sufletul meu o adevarata binecuvantare ...
  • imi ingrijesc sufletul .....fac orice pentru ca sufletul meu sa ramana mereu tanar , bun , neatins de rautate ....ci doar de frumos....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu