luni, 22 aprilie 2013

Pas inainte


Stau si ma gandesc ce copil eram acum catva timp, 2-3 ani in urma.Desi se zice ca fetele se maturizeaza mai repede , la mine maturizarea a venit in momentul cand am fost dezamagita incet dar sigur de prieteni , de barbatul pe care nu de mult l-am iubit , de oameni pe care i-am crezut prieteni. Pe urma , am stat si m-am gandit ce schimbata ma simt acum .Mai matura , mai senina, mai fericita .Si nu datorita vreunui barbat ma simt asa . Ci pentru ca m-am redescoperit , am ajuns sa ma cunosc , sa ma inteleg, sa inteleg unde am gresit si unde gresesc in relatiile pe care le am cu oamenii in general, cu barbatii in particular....Dau  intotdeauna mai mult decat primesc . Intotdeauna am fost asa ....de iubitoare , de dragastoasa ,de tandra.Si mi-am amintit ce mi-a zis cineva acum cativa ani: Andreea , tu ai multa iubire de dat, dar nu ai cui....asa e, probabil de aia dau.......pentru ca am de unde, pentru ca daca nu ai avea ce oferi , nu ai oferi. Imi place sa vad lumea fericita, sa vad oameni zambind, iar daruind intotdeauna vei vedea zambete si fericire. Dar, in schimb, de primit nu imi amintesc sa fi primit macar un sfert cat am dat. Tot timpul imi zic cand patesc ceva de gen , ca Domnul imi va da inzecit....:) intro buna zi, voi primi inzecit si cu siguranta voi fi cea mai fericita...Pentru moment sunt fericita ca m-am redescoperit , sunt fericita ca sunt femeie, ca sunt iubita , ca iubesc ..Asa ca iubitii mei, iubiti.......oferiti, dar iubiti si oferiti cu inima, cu sufletul ...Nu va fie frica !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu