duminică, 4 noiembrie 2012

Femeia puternica

Noi femeile suntem considerate " sexul slab" .....Adica suntem considerate de unii prea slabe pentru a ne descurca singure in viata . Suntem vazute ca fiind niste fiinte prea sensibile , prea moi , care ar trebui neaparat sa aiba un barbat puternic langa ele , care vorba aia, sa le sprijine. Dar problema e ca de fapt noi suntem de multe ori mai puternice ca si barbatii . Ne maturizam mai repede , stim ce vrem de la viata , mai repede decat barbatii :) . Suntem firave , sensibile , dar in acelasi timp puternice. Suntem puternice atunci cand viata ne loveste de mai multe ori acolo unde poate ne doare cel mai tare , dar gasim intotdeauna puterea de a ne ridica  si de a merge inainte......Pentru ca nu poti merge inapoi , ci doar inainte..Fara noi nu ar fi viata ,fara noi nu ar fi copii care sa ne strige " mama" ,fara noi nu ar fi casa pusa la punct, in perfecta ordine si disciplina. Poate suntem de multe ori plangacioase , dar plangem doar atunci cand efectiv nu mai putem tine in noi . Suntem poate egoiste , dar cu timpul inveti ca a zice nu sau de a vrea sa pastrezi ceva doar pentru tine , nu e lipsa de generozitate .Ci doar dorinta ta de a pastra acel ceva doar pentru tine.
Suntem puternice si personal nu am nevoie de un barbat care sa ma ajute . Pentru ca ma pot ajuta singura....Daca eu nu fac pentru mine ce cred ca e bine sau daca eu nu am grija de mine, cine sa o faca? Am nevoie de un barbat in viata mea pentru ca e singurul care lipseste . In rest am tot ce imi trebuie . Si nu am nevoie de el sa ma ajute......Ci am nevoie de el sa simt ca dragostea chiar are un inteles........Pentru ca pana nu apare aceea persoana speciala , dragostea pentru multi e doar un cuvant .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu