sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Mai bine sa fi pierdut iubirea decat sa nu fi iubit niciodata



Ce mai, ma declar fana infocata a cartilor scrise de Paulo Coelho .De la prima carte citita , Alchimistul, pana la ultima , " Manuscrisul gasit la Accra ". Cred cu ardoare daca iti doresti ceva cu adevarat , tot universul conspira ca tie sa ti se indeplineasca dorinta .  Cu totii avem o legenda personala , un drum pe care mergem , un destin pe care trebuie sa -l indeplinim .  De multe ori mi s-au intamplat lucruri la care doar m -am gandit. E drept , nu imediat, dar s-au intamplat .Rezultatul e cel care conteaza . Am avut multe dezamagiri in viata , de la barbati pe care i-am iubit si m-au iubit , pana la prieteni in care am crezut . Cu timpul chiar mi-am dat seama asa cum bine zice si Paulo Coelho in cartea sa , " Manuscrisul gasit la Acccra" , ca in momentele cele mai importante ale vietii , suntem intotdeauna singuri. Ca singuratatea e buna si ea la ceva , in singuratate iti dai seama pe ce drum vrei sa mergi, in singuratate  iti dai seama ca o iubire pierduta e doar o iubire pierduta , nimic altceva , ca cel care pleaca , doar a plecat si lasa intotdeauna o speranta , nu in ceea ce-l priveste, ci o speranta ca vei gasi ceva mai bun.... Aceea  parte care e jumatate dintrun intreg, care mai devreme sau mai tarziu isi va face aparitia atunci cand tu vei inceta sa plangi dupa iubirea pierduta si iti vei lasa inima deschisa , in ciuda durerii si a suferintei..

Poate e prea multa filosofie in ceea ce zic , dar cred cu ardoare ca undeva exista accea jumatate din acel intreg. Atunci cand ne oprim sa alergam dupa lucrurile gresite, dam intotdeauna sansa lucrurilor bune sa ne gaseasca. Dar pentru asta trebuie sa incetam sa alergam dupa lucruri care nu duc nicaieri, sa ne dorim langa noi oameni care nu au stiut sa ne aprecieze si sa nu uitam ca fiecare ramas bun poarta in el o speranta. Si sa nu uitam ca invingatorii sunt intotdeauna singuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu