joi, 15 noiembrie 2012

Magia unei iubiri

E frig . Dar imi incalzesc inima cu aroma inconfundabila a unei iubiri magice. O iubire frumoasa , care indiferent de vreme e acolo unde trebuie  sa fie : langa mine , iar atunci cand nu e langa mine , e mereu in sufletul meu . Dincolo de tot si toate , o iubire magica se simte cel mai intens , are aroma pasiunii , aroma unui trandafir immbobocit , dar care daca il ingrijesti , isi deschide petalele ca tu sa -i poti simti mirosul imbietor chiar la distanta de o viata .  Cu totii ne-am trait iubirile , am impartasit bune si rele , alteori am iubit si nu am fost iubiti , alteori am fost , dar nu am iubit.Dragostea e complicata pentru ca noi suntem cei care o complicam , prin actiunile nostre , prin te vreau, dar dupa nu te mai vreau. Iubirea simpla are magie , are acel ceva care te face sa zbori dincolo de culmi , doar gandindu-te la persoana pe care o iubesti , la momentele petrecute unul langa altul la o banala cana de ceai , dar cu o incarcatura emotionala mare , pentru ca sunteti doar voi , doi oameni care s-au placut , s-au indragostit si au decis sa fie impreuna mereu, la bine si la rau.Am citit nu demult o carte , si mi-a ramas o fraza in minte pe care cred ca cu greu o voi uita " Niciodata , dar absolut niciodata , doi oameni nu se iau daca nu li se potrivesc povestile."Si am stat si m -am gandit la insemnatatea frazei , daca e asa sau nu. Si destinul mi-a demostrat ca asa e . Mi-a scos in cale doar oameni nepotriviti , cu care oricat am incercat , pur si simplu povestile nu ni s-au nimerit , eram doi oameni care trageam fiecare pentru el , in directii total opuse , doi oameni care nu se vor mai intalni niciodata , pentru ca nu le e dat , pentru ca fiecare am tras la un moment dat , la barca lui . Si nu mi s-a intamplat o data , ci de n ori. Insa eu cred. Cred intro iubire magica , adevarata , traita frumos, fara orgolii , resentimente, ura , interese. Doar noi doi ,poate nu vom fi perfecti , pentru ca ne-am nascut imperfecti , dar mai mult ca sigur ne vom trai iubirea simplu , asa cum e de fapt o iubire magica , Un om cu care povestea sigur mi se va potrivi manusa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu